3 Nisan 2011 Pazar

Tam Bir Cadı Süpürgesi Eksik!

Amcamlara yemeğe gittik. Yengemi de hiç sevmiyorum yıldızlarımız hiçbir zaman barışmadı. O da beni sevmez zaten. Önceden bir kavgamız vardı 8aya yakın konuşmadık gitmedim de onlara o da gelmedi zaten. Bir gün yüz yüze geldik selam vermek zorunda kaldım. Ertesi gün damladı bize onu bekliyormuş herhalde. Ben yine gitmiyordum da amcam çağırınca mecbur gidiyordum oda arada kalmasın dedim.

Allahım Yarabbim kadın her şeyime bir şey söylüyor. Sus diyorum içimden cevap verme ama kaşınıyor kendi. Kırk yılda bir kahve yapasım geldi. Yeni de bir şey öğrendim çikolatalı kahve belki duymuşsunuzdur. Dedim çok güzel oluyor yapayım. Yok dedi ağzımın tadını bozmayayım şimdi normal yap bana dedi. Vurcaktım o fincanı suratına bilerek yapıyo uğraşayım diye adi pislik nolcak.

Zaten kuzenlerim desen onlarda annesine çekmiş tam bir buzdolabılar. Hiç dışarı çıkıp bir şey yaptığımı hatırlamam onlarla. Diğer bütün kuzenlerimle gezerim falan ama bunlarla hiç öyle bir münasebetim olmadı.

Akşam akşam gene sinirimi bozdu yani kadın! Bir daha da gitmem zaten de kursum var. Bu akşam ektim kursu. Ekince gitmek zorunda kaldım lanet olsun ki.

Neyse çikolatalı kahveyi duymadıysanız, türk kahvesini de seviyorsanız mutlaka deneyin.

Su yerine soda, şeker yerine de çikolata koyuyorsunuz sade, sütlü çikolata olucak.
Bir fincan yapcaksanız; bir fincan soda,2kaşık kahve önce öyle bir ısıtın sonrasında 2 parça çikolata koyuyorsunuz. Birde soda olunca çok köpürüyor :D Bu kadar basit işte.

Hadi afiyet olsun. Kahvenizi yudumlarken de bu şarkıyı dinleyin öyleyse :)

Mutlu pazarlar dilerim efenim :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder