26 Nisan 2011 Salı

Geçmiş Doğum Günü.

16 nisan doğum günümdü. O hafta doğum günüme kadar bir mide ağrısı öldüm ağrıdan. Daha önce hiç mide ağrısı çekmemiştim çok felaket bir şey. Doğum günü stresi mi yaptım naptım :P

Birde o gün ehliyet sınavım vardı. Tabi ağrıdan yerimden kalkamadığım için pek bakamadım sorulara o hafta. Öyle girdim bakalım ne olucak.

Sonra çıktım sınavdan biraz rahatlamıştım.Gittim çarşıya gezindim, kuaföre gittim(ilk defa kuaförde işim rast gitti, böyle zamanlarda hiç istediğim gibi olmaz çünkü), süslendim püslendim. Kendi doğum günüme gene geç kaldım :D

İlk başlarda baya eğlendim, eğlendik. Sonra bir canım sıkıldı bir an önce kalkıp gidesim geldi ordan. Nedendir bilmiyorum bu aralar pek bir sıkıntılıyım hayırdır inşallah hayırdır inşallah!

Bütün doğum günleri mi kötü geçer ?

Neyse sonuç olarak bütün sevdiklerim yanımdaydı yani kısmen. Bir doğum günü de böylece geçmiş gitmiş oldu. Bu yazı da biraz geç oldu :)

O zaman iyi ki doğdum gördün mü 19 oldummmm :))

7 yorum:

  1. Canım iyi ki doğdun .) keşke en başında post yazıp bizi uyarsaydın ehe. 19'lu yaşlar en güzelidir, çıkart tadını. ;)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım :) Kısmet bugüneymiş :P Valla bilemiyorum pek bi atraksiyon yok henüz .p :D

    YanıtlaSil
  3. Ohoo, ben senin yaşın da her gün atraksiyon, ekşındaydım. Çok ararsın o yaşlarını :) -Yaşlanıyorum, çok ilginç bu halime gülüyorum ahah

    YanıtlaSil
  4. Valla bende şu lise bitene kadar öyleydim de bende yaşlanıyor muyum acaba ^o) O eski halimden eser yok şimdi dırırım .p :D

    YanıtlaSil
  5. doğum günün kutlu olsun canım misamm! ve mimin var blogumdaa :)

    YanıtlaSil
  6. Mia'm Teşekkür ederim :))

    Beni güney kore'ye uçur, yaktım bile :)

    YanıtlaSil