29 Mart 2011 Salı

İlginç Bir Hafta Sonu

Hafta sonu tekirdağa gittik arkadaşımla hava değişikliği olsun dedim. Neyse gittik ilk önce tekira'ya alışveriş merkeziymiş. Saatin nasıl geçtiğini de anlamadık zaten kendimizi kaybettik alışveriş yaparken :D Bütün her şey beni buluyor ya elbise beğendim bir tane hatta bayıldım, aşık oldum elbiseye olsa da olmasa da alıcam banane .p deneyim hadi bi dedim. Girdim kabine sonra bir çocukla göz göze geldim :| neye uğradığımı şaşırdım adam açtı kabinin perdesini açmasıyla kapaması bir oldu tabi “ aa pardon, çok özür dilerim, benimdi orası” falan fıstık söylüyor bir şeyler çok utandı belli. Çünkü ben kıyafetlerimi çıkarmış tam elbiseyi giyecektim giyemeden elimde elbiseyle kaldım öyle. Ama ben nerden bileyim adamın kabini olduğunu bırakmış eşyaları gitmiş bende almaktan vazgeçmişler gitmişler sandım. Müneccim miyim ben yahu?

Neyse daha sonra yemek falan yiyip bir kafeye oturduk arkadaşımın arkadaşları da geldi. Allahım insan çift yaratılır derler ya cidden öyleymiş Çocuk redd grubunun solistinin aynısı bildiğin doğan duru karşımdaymış gibi. Söyledim ona da bunu ilk söyleyen ben değilmişim .p Sevgilisi de vardı yanında bende o sandım ama değilmiş falan dedi .p :D

Kalkacağız artık durun dedim ben bir lavaboya gideyim sıkışmışım zaten tutamayacağım gidene kadar. Erkek tuvaletiyle kadın tuvaletini karşılıklı yapmış zeki insanlar birde yazmamışlar üstüne bu bay bu bayan diye. Erkek tuvaletine girdiğime mi yanayım, tuvalette mahsur kaldığıma mı? Evet girdim tuvalete kapadım kapıyı bir de baktım tuvalet berbat yürü kızım misa dedim bas git buradan. Ama gidemedim. Açılmıyor kapı meğersem içerden kolu kırılmış, ittirmeli kapı ama şans var ya bende açılmıyor lanet kapı. İttir ittir yok telefonu da masa da bıraktığımdan tamamen çaresizim. Bağırsam bağıramam rezillik. Neyse bütün çabalarım sonucu açabildim kapıyı. Kimseye de bir şey çaktırmadım şşş! :D

Arkadaşımın kuzeni de sen sarhoş olmuş mu evde içmişte gelmiş birde. Ayağında da 12 cm topuk. Deli etti bizi. Önce onu götürelim bari eve dedik 2kişi girdi koluna ama zor yürüyor. Birde düşmesin mi Allahım dedim bu gece hemen bitsin ama biz arkalarında koptuk tabi :D

Ertesi günde kuzenine gittik ayılmış Allahtan xbox ı vardı dans cdsi almış birde tüm gün onla oynadık tabi abarttığımdan üstümden tır geçmiş gibiyim, bütün kaslarım ağrıyor şimdi.

Sonuç olarak eğlenceli ama yorucu bir hafta sonuydu benim için.

2 yorum:

  1. haha misaa balına gelenler şaka gibi! o kabinin birden açılması korkulu rüyamdır ve umarım başıma gelmez :)

    YanıtlaSil
  2. Evet canım şaka gibi bir hafta sonuydu. Benimde korkulu rüyamdı ve korkulan başa gelir ya cidden öyle :D Umarım senin başına gelmezz :))

    YanıtlaSil