18 Mart 2011 Cuma

Model!

Bir arkadaşım tavsiye etmişti bana bu albümü ama iyi ki de tavsiye etmiş. Muhteşem sözler-müzik her şey harika.
Bir adam bu kadar güzel sözler yazabilir mi bir kadın söylesin diye allasen? yazmış işte çok da güzel olmuş. Dinle dinle doyamadım ben bu albüme sizde doyamayacaksınız. Baş tacı yaptım haftalardır sadece bu albümü dinliyorum bayıldım gerçekten.

Sizi daha fazla merakta bırakmayayım öyleyse buyrun burdan yakın.

Burdan da diğer şarkılarına göz atabilirsiniz. Şurdan da takip edebilirsiniz onları. Sizde seveceksiniz eminim :)


Aşk bir kanser hücresi,
Belli yok tedavisi.
Sardıkça her yerimizi,
Tutkuyla bağlanıyoruz.

4 yorum:

  1. herkes o kadar çok bahsetti ki, ama senin bahsetmen yeterli ben de alıcam :)

    YanıtlaSil
  2. :)) Almalısın canım 10 numara bir albümm:)

    YanıtlaSil
  3. Şarkılar çok akıcı di mi. Ben sadece vokalistin sesine taktım kafayı, basit yerlerde bile zorlanıyor sanki.

    YanıtlaSil
  4. Evet ya. gerçekten çok akıcı yıllar sonra da dinlediğimde sıkılmayacağım bir albüm :)

    YanıtlaSil