4 Aralık 2011 Pazar

Model Konserinden Bildirdim!

Size haftalardır anlatamadığım Model konserinden bahsetmek isterim canlarım.

Öncelikle saat 19,30 da ön grup çıkıcaktı. Koştur koştur gittik arkadaşın birini sonradan dahil ettiğimiz için kapıdan bilet aldık ona sonracığıma beklemeye başladık. İçeri de almıyorlar azcık gezelim dedik. Geldik kapının önü dolmuş hala almıyorlar içeri. Bizde girdik kuyruğa beklemeye başladık. Saat 9a geliyo arkadaşın biri isyan ediyo gidicem ya ben bu ne böyle  diye sonra kandırdık da kaldı. Ama donuyoruz nasıl soğuk hava. Neyse 21.00 aldılar içeri.

Ön grup 22.00 de çıktı 23de indi 1saat dımdıs dımdıs .

Ama ben iyice sinir olmuşum donmuşum zaten ateş püskürüyorum Model'i twitterdan taciz ediyorum çıkın artık diye.

Sonrasında saatler 00.00'ı gösterdiğinde  Model çıktı. Meğersem bütün sinirim onlar çıkana kadarmış o Fatmacığımın su gibi güzelim sesi bütün sinirimi aldı götürdü. Donmuşum hiç umrumda değil çok beğendiğimi ve eğlendiğimi söylemek isterim.

Ama bir öküz vardı ki linç edilmelik. Kapalı ortam malum sigara içmek yasak ilk başlarda herkes sigara yakmıştı sonrasında uyardılar kimse yakmadı bir daha. O öküz haricinde Fatma bir kere uyardı 2kere uyardı anlamıyo salak. Kız diyo ki sağlık sebeplerimden dolayı sigaralı ortamda şarkı söylemiyorum böyle devam ederse bitirmek zorunda kalıcaz yok anlamıyo inanıda yapıyo resmen kafada iyi tabi. Grubun bas gitaristi Can baya sinir oldu biraz atıştılar ortam gerginleşti. Oranın sahibelerinden bir insan evladı da çıkıp atalım bu çocuğu sorun çıkarıyo demedi. Fatma öksürmekten zor şarkı söyledi. Ayıptır ya bu ne biçim iş!

Ve yarıda kestiler konseri çok sinir oldum.

O öküzü saymazsak çok güzel bir konserdi yine gelseler çok sevineceğim :)

02.00 de konser bitti biz taksi bulamadık kaldık sokaklarda sevgili kuzenim imdadımıza yetişti sağ olsun. Onu burdan öperim :*

Ve söylemeden geçemeyeceğim Okan'da çok tatlıydı o akşam onuda öperim :* <3

O halde bu da şarkı

6 yorum:

  1. yaa üzüldüm bak ama sigara içen öküzeee! off olsun yine de 2 saat sürmüşş ne güzeel :)

    YanıtlaSil
  2. Evet canım ona rağmen güzeldi :))

    YanıtlaSil
  3. Aralık ayında ben de bi konserine gitmiştim yalnız 19.30da yazan konser 20.10 gibi çıktılar. 21.30 gibi bi ara verdiler sonra devam :) Çok eğlenmiştim,çok olumsuz eleştri alarak gittim ve zerre pişman olmadım. Gerçekten sesi çok güzel solistin.

    YanıtlaSil
  4. Cherry, evet çok iyiler gerçekten bende hiç pişman olmadım o kadar beklememe rağmen :))

    YanıtlaSil
  5. Ben hayranım Model'e.Herşeye rağmen ne mutlu size:D

    YanıtlaSil