12 Ağustos 2012 Pazar

Tatil dönüşü!


Tatilden döndüm döneli aklım hep burda ama bir türlü fırsat bulamadım. İşten sonra kendimi hep sokağa atıyorum. Evi otel gibi kullanıyorum bu ara sadece uyumaya geliyorum :)

En uzun tatili yaptım bu sene alışık olmayınca da haliyle özleşiyor insan sevdiceklerinle :)

Efenim bu sene dedim ki kız kıza tatil yapayım ailemden uzaklaşayım. Demeseydim keşke ya da siz siz olun arkadaşınızı iyi seçin. İnsan arkadaşını tatilde tanırmış derler doğru!

Yolculuğumuz pazar günü sarımsaklıya doğru başladı. Vardık sarımsaklıya her şey güzel hoş tabi ilk günler:) 3gün geçti bizimki bir huysuzlaştı amaan bir mıymıy sürekli her planı ben yapıyorum şuraya gidelim buraya gidelim. Diyorum napalım? cevap hep aynı -bilmem ki bir fikir de sen ver be kızım! Neyse efenim bu sürekli mızmız ben çıldırmak üzereyim o an kavga çıkartmak onu suda boğmak gibi planlarım var. Ama susuyorum daha 2gün berabersin küs küs oturamazsın ki canım. Sesimi çıkartmıyorum. Bu arada regl olmam lazım geciktirici almışım nasıl agresifim. Üstüme gelme işte aaa!

Kendisi beyaz tenli ben buğdayım. Ama öyle böyle değil bildiğin beyaz peynir. Güneşleniyoruz nasıl yatmış güneşin altında dedim kalk kızarcan tavuk gibi yok kalkmaz. Dedim akşama vay efendim yanıyom vay efendim ölüyom deme bana dedim. Tabi ki dediğim gibi oldu:)

Güneş çarpmış öyle böyle değil midesi falan bulanıyo. Dedim yat ben gelcem. Gittim eczane buldum bir torba ilaç aldım. Yemek falan aldım geldim. 3-4 tane krem var ama. Ben krem sürmekten NEFRET E-DE-RİM!! Ama el mahkum sürceksin başka kim sürsün 2kişisin. Ay neyse sürdüm. yat uyu dedim. Yattı o bende tek başıma son gecemizde dolandım gezindim sonra otelin lobisine geldim kahve içtim.

Son geceyi bi başıma geçirdim. Öğlen yola çıkıcaz bilet falan aldım. Annemlerin yanına uğrıcaz bu sefer. Onlarda bizim memlekete yakın biyerdeler.

Ertesi gün kalktık hazırlandım. Bindik taksiye otobüsün kalkacağı yer otele arabayla 7dklık mesafede servis yok! Taksiye de 15tl bayıldık oda içime oturdu gene cimri damarım tuttu:)

Geldik neyse otobüsü bekliyoruz 13,45 arabamız gelmiyor saat 14,00 oldu yok 14,30 oldu yok yuh dedim.

Nasılda saçma bir firma ömrümde ilk defa duydum bileti alırken biraz kıllanmıştım zaten. Sordum birine demesin mi o otobüsü gitti!

Nasıl? Şaka mı bu? Ee biz gitmedik? Nasıl gider? Biz şimdi naparız? Paramız az kaldı? Otele dönemeyiz? Başka otobüs yok? Babam böyle pasta yapmayı nerden öğrendi?

Orda baya bi kafam karışmış demek benim:) Lan sen bileti satarken numaramı alıyorsun o zaman arıcaksın arkadaş. O numarayı süs diye mi alıyon it!

O kadar sinirliyim ki o an bide adam yarın gidersiniz anca başka otobüs yok dedi. Ana çıldırcam!

Aradım ayvalık otogarı nasıl sövüyorum hiç belli değil. Biraz dönicem size dedi bekle bekle yok aradım gene. İşte size başka yerden yer ayırdık 15dk gelıcek bilmem ne 13,30daymış araba biz 13,20de ordaydık araba falan yoktu. Yazıhanede ki avare kız yanlış yazmış meğersem saati bilete. Bizde bekliyoz.

Diğer araç geldi başka bir firma bilet olmadan alamam da bilmem ne neyse ki sonra 2-3 telefon görüşmesi yaptı da bindik arabaya şükür!

Artık inmemize az bir şey kaldı. Nasıl bir dalmışım otobüste birden bir gürültüyle uyandım anam yaşlı bir amca nasıl bağrıyo dedim biri bişey dedi herhalde buna. Aynen şöyle;

-Durdurun arabayı. Atın şunu arabadan. Polisi arayın çabuk. İçki içiyo bu mübarek ayda. Ama öyle bir bağırmak yok korktum resmen.

Ana yine orta yaşlarda bir amca içki içiyomuş meğer onaymış bu sitem. Biri de diyo ki amca sakin ol. Ne sakin olcam bee deyip elinin tersiyle adama vurdu. Ama otobüs birbirine girdi herkes bir şeyler söylüyo. Otobüs durdu adamı dağ başında arabadan attılar!

Evet yanlış duymadınız arabadan attılar!

Aaa çıldırmış bu insanlar gece vakti dağ başında arabadan insan mı atılır! Tamam belki otobüste içki içmek yasaktır. Ve adam sessiz sessiz oturmuş içiyo. Sana ne be adam! Birine laf atar sarkar bir şey olur tamam anlarım sesi çıkmıyor.

Şok oldum resmen! Bütün otobüs itiraz ettik laf söyledik yok. Otobüs öyle bir karıştı ki herkes birilerine bağrıyo. Ne olduğumu şaşırdım. O amcacağız da tamam sorun yok dedi indi ya. Ne yapmıştır ne etmiştir. İnşallah bir hal gelmemiştir başına.

Bu hale geldik işte yazık!!


Genel olarak güzel geçti tatilim aslında ailemin yanına gelince daha iyi oldu tabi. Ama şuan yine yorucu bir iş temposu var mesailer mesailer..

 Bayramda da iş arkadaşlarımla deniz planım var bakalım yine bu sene leyleği hava da gördüm de benn!!

Ve de şarkı canlarım sevgi pıtırcıklarım! :*

4 yorum:

  1. Şu an resmen o.O şu şekilde ekrana bakıyorum. Nutkum tutuldu. Ne hale geldik, nerede yaşıyoruz biz ya?!

    Şu otobüslerden acayip çekiyorum ben de. En son Bursa'dan Eskişehir'e gidicem. Araba geldi ama bir türlü gidemedi. Tam yarım saat rötar yaptı. Sebebi de arabanın bozuk olması! Bozuk aracı neden sefere çıkarırlar, o da ayrı bir husus... Ha, bir de giderken yağmur yağıyordu, arabanın tavanı aktı. O kısma hiç girmiyorum zaten. Bütün bunları yaşadığım şirket de Kamil Koç yani. Öyle adı pek duyulmamış bir şey de değil...

    Bir de arkadaşın da öyle mızmızlanacaksa neden gelmiş ki -_- Çok uyuz olurum öyle insanlara. İyi sabretmişsin bence. Sarımsaklı güzeldir ama ben de severim. Biraz fazla sivrisinek var gerçi, hâlâ öyle mi bilemiyorum ama...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inanmıyorumm adamı arabadan atanda Metroydu! Çok ilginç resmen paranla rezil oluyosun yollarda araban bozuksa çıkarma sefere yani!

      Bende mızmız insan sevmiyorum hiç bide konuşmuyoruz şuan tatil dönüşü 2 kere msj attım cevap vermedi insanlar çok ilginç gerçektenn.

      İlk gittiğimizde yoktu canım sivrisinek ama son 2gün baya yediler ya :))

      Sil
  2. bu hikayeyi biliyorum :)

    ehe ayy seni özlediim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bebeyimm :))

      Bende özledim eylülde gelicem inşallah ama taksim gecesi yapalımm ablanda gelsin ayy çok heyecanlandım şimdi düşüncee :))

      Sil